გაკვეთილის
გეგმის ფორმა/სქემა
გაკვეთილის მთავარი თემა
|
საფრანგეთი მე-18 საუკუნის
ბოლოსა და მე-19 საუკუნის დასაწყისში
|
სწავლების საფეხური
|
საშუალო
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
თვრამეტი ბავშვი.
კლასში არ
არის სპეციალური საჭიროების მქონე ბავშვი.
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
მოსწავლემ გაეცნოს ინფორმაცია
მსოფლიოშო, მნიშვნელოვანი მოვლენათა შესახებ,გაარკვიონ როგორ შეეძლო იმ დროს დაწინაურება საფრანგეთს.
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
საზ. მეც.V-VI.8. მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს პიროვნებებისა
და სხვადასხვა სოციალური ფენის როლზე ეგვიპტის ისტორიაში.
საზ. მეც.V-VI.5. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს ისტორიული ფაქტები შესაბამის ეპოქებთან.
საზ. მეც.V-VI.7. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს ეგვიპტის ისტორიის გამორჩეული პიროვნებები
და მათი მიღწევები.
|
წინასწარი ცოდნა
|
იციან საფრანგეთის საშინაო,საგარეო
პოლიტიკა, საფრანგეთის რევოლუცია.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
განმავითარებელი შეფასაბე,
მოსწავლე აფასებს საკუთარ თავს,ვაფასებ მოსწავლეს,მის შრომა და ვაძლევ მითითებას.
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური
რესურსები
|
სახელმძღვანელო მე-11 კლასის
ისტორია, ტარლეს ნაპოლეონი,კალამი რვეული თაბახის ფურცლები,დაფა,მარკერი,ერთი პროექტორი
და კომპიუტერი პრეზენტაციისთვის,რუკა.
|
გაკვეთილის მსვლელობა
|
კლასის ორგანიზება (1-2წ)
პირველი აქტივობა-კითხვა პასუხის
მეთოდით გაიხსენებენ შესწავლილ მასალას,იმსჟელებენ შეაფასებენ
და გამოთქვავენ თავიანთ
მოსაზრებას (15-20წ)
.რას ნიშნავს რევოლუცია?
.რა იყო საფრანგეთში
რევოლუციის მიზეზი
.იმსჯელეთ, რამ გაუადვილა
ნაპოლეონს საფრანგეთის ხელისუფლების მოსვლა.
მეორე აქტივობა-ტექსტის და წყაროების გაცნობა
და გაანალიზონ (15-20წ)
ყურადღება გაამახვილონ საკვანზო
სიტყვებზე.
.ანტიფრანგული კოალიცია
.აუსტერლიცის ბრძოლა.
.კონტინენტალური ბლოკადა.
მესამე აქტივობა- საშინაო დავალება
ისტორიაში 2შ
მეოთხე აქტივობა-გაკვეთილის შეჯამება
და შეფასება (1-2წ)
|
No comments:
Post a Comment